VYBERTE SI KVALITNÉ SLUŽBY
Moderná ortopedická ambulancia s kompletnou starostlivosťou.
Informačná webstránka s vlastným magazínom.
Rady a tipy ako cvičením predchádzať bolestiam pohybového aparátu.
SEP
01
2013
PREČO JE BUDOVANIE OBRAZOVÉHO KAPITÁLU FIRMY DÔLEŽITÉ?
Obrázky sú väčšinou základom každého reklamného vizuálu. Kúpené z fotobanky, stiahnuté z internetu alebo vyrobené na mieru.
Vlastný obrazový kapitál firmy je autentický a dôveryhodný, preto je vlastná produkcia fotiek dôležitá pre efektívnu komunikáciu firmy.
No
Comment
By Lukas
Fischer
Harmónia slova,významu a farby
Shams pochádza z arabčiny a v preklade znamená "slnko". Slnko sa premietlo do názvu v podobe slnečných lúčov pripomínajúcich kvet slnečnice. Značka pôsobí upokojujúco a harmonicky, použité farebné tóny navodzujú príjemné pocity, ostrejšie tvary sú zjemnené nenápadným tieňom v pozadí.
■ komplexná starostlivosť , od diagnostiky po operačnú liečbu
■ termín je možné objednať telefonicky bez čakania a poplatkov
■ operácia je krajné riešenie až po vyčerpaní všetkým možností neoperačnej liečby
■ operácia sa realizuje formou jednodňovej chirurgie
■ dôraz na miniinvazívny výkony
■ ultrasonografické vyšetreniu u detí
■ aplikácia medikamentov do kĺbov podľa diagnózy
■ pooperačná starostlivosť
■ otopedicko-protetická starostlivosť
■ výroba ortopedických pomôcok
Artroskopia je moderná diagnostická a liečebná metóda používaná pri poranení pohybového aparátu. Ide o zákrok, pri ktorom sa cez 1 cm rez zavádza do kĺbu artroskop - prístroj s videokamerou prenášajúcou obraz na monitor. Operatér na základe preneseného obrazu vyhodnotí stav poškodenia a zvolí vhodný typ ošetrenia.
Artroskopia kolena patrí medzi najčastejšie operatíve zákroky. Poškodenie kolenného kĺbu môže byť degeneratívne alebo následkom úrazu. Medzi najbežnejšie zranenia patrí meniskus, poškodenie chrupavky alebo skríženie väzu.
Aké sú najčastejšie chyby, ktorých sa pri tvorbe stránok mnohí dopúšťajú? Skontrolujte si tú vašu pomocou nasledujúcich bodov.
Jednou z najzásadnejších chýb je, keď firmy píšu v prvom rade o sebe. To ale nikoho nezaujíma – ľudia vždy hľadajú riešenie svojho problému a je im jedno kto ste. Zamerajte obsah na zákazníka.
Ujasnite si základné ciele a idey webu. Prečo ľudia na web prichádzajú a čo od neho očakávajú? Stanovte si časový harmonogram a makajte na jeho realizácii. Nebojte sa byť nedokonalí. Dôležité je konečne začať a každá chybička sa dá neskôr opraviť, sme predsa v digitálnom prostredí.