Rodinná pohoda v pizzerii
Brazil v Banskej Bystrici je pizzeria rodinného typu v sídliskovej štvrti. Príjemné prostredie s moderne zariadeným interiérom robí z reštaurácie miesto pre rodinné stretnutia a posedenia s priateľmi.
Jedinečný spôsob ako efektívne prezentovať svoj podnik.
Predbehnite konkurenciu videom na Youtube.
Poznáte ten pocit, keď vám v reštaurácii prinesú chutné jedlo? Neviete sa dočkať, kedy ho ochutnáte... S prvým sústom prichádza ten skvelý pocit.
Za všetko môže "centrum odmeny" v našom mozgu a hormón dopamín. Táto istá chemická látka sa uvoľňuje pri pôsobení niektorých amfetamínov.
Existuje niekoľko vedeckých štúdii, ktoré preukázali totožnosť mozgovej aktivity v "centre odmeny" pri človeku závislom na droge a človeku závislom na jedle.
Dopamín sa uvoľnuje práve pri jedlách s vysokým obsahom tuku, cukru a soli. Preto nám menej zdravé jedlo tak veľmi chutí.
Polep automobilu
SEP
01
2013
No
Comment
By Lukas
Fischer
Správny názov Vašej domény je veľmi dôležitý. Notorické www.VasaFirma.sk je možno zaužívaná nutnosť, ale pri nej to vôbec nemusí skončiť. Poskytnite svojim potenciálnym klientom ľahko zapamätateľnú adresu, ktorá už svojím názvom rieši ich problémy.
Viete aká je správna doména pre Váš web? Nie, nie je to www.NazovFirmy.sk. Prečo? Pretože názov Vašej firmy zákazníci nepoznajú! Ľudia nekupujú firmy, ale riešenie pre svoj problém alebo potrebu.
AKO VYBRAŤ SPRÁVNU DOMÉNU?
Interiér zariadený podľa Feng Shui pôsobí hramonicky, ľudia sa cítia príjemne, žiadne negatívne energie iba spokojné tváre a pôžitok z jedla.
Ideálny spôsob ako odprezentovať novootvorený podnik je BIKEBOARD.
Oslovte svojich budúcich zákazníkov.
2 – 7 SEKÚND SA ĽUDIA ROZHODUJÚ ČI ZOSTANÚ ALEBO ODÍDU
Skontrolujte váš web! 2 – 7 sekúnd sa ľudia rozhodujú či zostanú alebo odídu. Čo musí stránka zvládnuť do tohto času?
Technické riešenie webu musí umožniť zobrazenie stránky najneskôr do 4 sekúnd.
Fotografia od svojho vzniku prešla niekoľkými zásadnými zmenami, ktoré sa prejavujú na celkovom výraze reklám v rôznych obdobiach ich vzniku. Od jednoduchých figuratívnych fotografií, cez umelecké, reportážne až po dnešné moderné spôsoby zobrazovania „umelej reality“. Obraz vytvára príbeh značky. A dokáže blafovať.