Europa Shopping Center Banská Bystrica
Prvé veľké nákupné centrum v Banskej Bystrici. Známe značky, štýlové kaviarne, kinosály. Svoju popularitu si Europa SC buduje obľúbenými sezónnymi akciami a lákavými súťažami. Pravidelne organizuje tematické eventy pre deti aj dospelých.
Rozpovedzte príbeh prostredníctvom video spotu.
Naštartujte emócie, ale neprezraďte detaily. Zistite, či vašich zákazníkov nakupovanie baví.
Šiltovky a tričká nechajte športovcom a darujte niečo neobvyklé.
Súčasťou korporátnej identity sú vlastné reklamné predmety, ktoré prezentujú činnosť spoločnosti za jej „dverami“.
Vymyslite pre svojich klientom zaujímavý darček.
Nákupné centrá sa vyznačujú veľkorozmernou reklamou.
Či už sú to sezónne akcie alebo tematické koncerty, všetky udalosti, ktoré Europa SC organizuje, potrebujú masívnu reklamnú kampaň s desiatkami a desiatkami m2 banerov, polepov a inej plošnej reklamy.
... pretože prvenstvo potrebujete neustále potvrdzovať. Konkurencia pribúda, klientela je náročnejšia a dispozičné riešenia priestoru nákupného centra prestávajú byť vyhovujúce.
Ako bojovať s konkurenciou, ako prilákať ľudí do nákupného centra, čo im ponúknuť? Je budúcnosť reklamy v online marketingu?
Akú úlohu majú eventy v nákupnom centre? Čo sa skrýva za marketingom s pridanou hodnotou? Opýtali sme sa koordinátorky marketingu Europe SC v Banskej Bystrici Ing. Michaely Podolcovej.
1. Rok čo rok pribudne na Slovensku ďalšie nákupné centrum alebo nákupný park. Ako bojujete s narastajúcou konkurenciou v Banskej Bystrici?
V Banskej Bystrici priama konkurencia až tak výrazne nepribúda. Samozrejme, nechceme zaspať na vavrínoch a na príchod nových centier sme pripravení. Keď sa otváralo konkurenčné centrum vo Zvolene, robili sme veľkú kampaň, "Jednoducho väčšia". Neustále sa však snažíme, aby bystrická Europa zostala obľúbeným miestom nákupov a stretnutí.
2. Veľmi dôležité je zostať v kontakte so zákazníkmi. Aké komunikačné kanály využívate?
Od inzercií v novinách a rádiu cez bilbordy, plagáty až po sociálne siete... Na Facebooku máme aktuálne 16 999 fanúšikov (smiech). Začali sme aj s Instagramom. Snažíme sa robiť príspevky blogovo, informujeme najmä o každodennom živote centra.
3. Hovorí sa, že klasickú printovú reklamu prestávajú ľudia čítať, televíznu reklamu si zvykli prepínať. Myslíte, že súčasná reklama môže fungovať iba na odporúčaniach?
Reklama na báze odporúčaní ide stále viac do popredia. Zákazníci dajú na skúsenosť známeho skôr ako na reklamu spoločnosti. Je veľká škoda, že na sociálnych sieťach stále viac užívateľov „zdieľa“, ale nevytvára vlastný obsah, lebo "to" vlastné je pridanou hodnotou. Obsah, ktorý tvoríme by mal byť konkrétny. Nestačí nápis Príďte sa k nám obliecť na party!, ale predstaviť ľuďom konkrétne modely. Ak sa im zapáčia, prídu a kúpia asi ich.
4. Je pravda, že narastá záujem o veľkoplošné prezentácie a roadshow? Čo sa vám osvedčilo a čo, naopak, neosvedčilo?
Z pohľadu firiem, ktoré chodia k nám robiť roadshow, môžem povedať, že sa najviac osvedčili veľké promá prinášajúce zákazníkovi
pridanú hodnotu, napr. keď kozmetická spoločnosť spraví zákazníkom diagnostiku pleti a na základe nej ponúkne vzorky svojich produktov... Ľudia chcú dostať niečo navyše. Zapôsobí aj pasívne promo, no musí mať v sebe “waw efekt“.
5. Predpokladám, že sledujete spätnú väzbu pri podobných akciách a vyhodnocujete ich úspešnosť. Môžete nám prezradiť nejaké zaujímavé čísla?
Spätnú väzbu získavame od návštevníkov centra, ale aj od jednotlivých predajní. Podľa počítadiel vieme vyhodnotiť, koľko ľudí v čase konania eventu prišlo do centra. Faktom však je, že napr. jednodňové eventy už nemajú taký úspech ako kedysi. Vedú edukatívne výstavy s prvkami interaktivity. Ak robíme menšie eventy, tak vyslovene také, z ktorých majú zákazníci úžitok, ako napr. valentínske fotenie, z ktorého si každý odniesol spomienku v podobe fotografie.
Valentínske fotenie v réžii samotných aktérov.
My sme:
poskytli kulisy na valentisku fotku
vás odfotili
poskytli aplikáciu na úpravu fotiek cez QR kód
Vy ste:
sa naučili pracovať s QR kódmi
získali zdarma aplikáciu na úpravu fotiek
dostali skvelú vlastnú valentínsku fotku
ČO HOVORIA ČÍSLA?
3,88 GB dát prenesených cez free WiFi VALENTIN
120 vytlačených fotiek
131 fotiek vzniklo z našich telefónov
280 letákov si ľudia vzali na dodatočné vzdelávanie
1/4 z oslovených mala a vedela používať QR kód
Promo akcia s jediným cieľom - spríjemniť ľuďom pobyt v nákupnom centre.
Pravidlá súťaže:
1. odfoť sa s Mikulášom
2. označ sa na fotke na Facebooku
3. snaž sa získať čo najviac lajkov
Počas jednej súťažnej promo akcie sme získali:
726 lajkov víťaznej fotky
400 % nárast povedomia o fanpage Europa SC
277 % nárast lajkovacej aktivity na fanpage
SEP
05
2013
PLATENÁ REKLAMA NA INTERNETE
– ÁNO ALEBO NIE?
No
Comment
By Lukas
Fischer
PPC reklama. To je to, čo potrebujete.
Férový systém zameraný na cieľovú skupinu s jasnou definíciou toho, čo potrebuje. Hlavné výhody Pay Per Click reklamy sú:
Promo, ktorého úspech prekvapil aj samotných tvorcov.
3 x stage s rekvizitami
3600 W svetla
profesionálny fotograf a vizážistka, značkové oblečenie z Go Fashion
2 grafici
fotky vo formáte A2 a A4 zadarmo
Ak o lacnejšom dodávateľovi vie, že je nekvalitný a má negatívne referencie. Ak vás pozná ako spoľahlivého dodávateľa a má s vami dobrú skúsenosť. Ak nie je v cene veľký rozdiel, rozhodne aj dizajn webu, ktorý vyzerá profesionálnejšie.
V nasledujúcich tipoch si popíšeme niekoľko zaujímavých možností, ako úspešne komunikovať na Facebooku. Netreba však zabúdať na to podstatné – obsah, jeho kvalita a relevancia. Nech zvolíme akúkoľvek stratégiu, s nekvalitným obsahom to proste nepôjde.