Poď na kávu
Elle Café je štýlová kaviareň, ktorá si ťa získa moderným retro dizajnom, skvelými akciami a nezabudnuteľnými party.
Na webe je všetko a možno ešte viac...
Retro feeling sa preniesol aj na webovú stránku kaviarne, ktorá mapuje históriu aj súčasnosť kaviarne a informuje o pripravovaných alebo uplynulých akciách. Fotografie, videá, staré a nové priestory interiéru.
Počet ľudí pravidelne pijúcich kávu sa dramaticky zvyšuje. Môže to byť dôsledok rýchleho životného štýlu, ktorý ovládol súčasnú spoločnosť, no môže to byť aj fakt, že ľudia vymenili tradičné pitie čaju za pitie kávy. Spoločensky zaužívaný "Čaj o piatej" z obdobia koloniálneho Anglicka sa zmenil na tzv. súčasné "Poď na kávu".
Na káve riešime obchodné záležitosti, na kávu pozývame známych, na káve spoznávame nových ľudí, stretneme sa na káve...
Jednoducho žijeme v "kávičkovej" dobe.
- číslo vyjadruje počet káv na 1 obyvateľa za deň
- Slováci sa v rebríčku umiestnili na 6. mieste
Playmate Cifrová dostala košom
Slovenská playmate Eva Cifrová viac neprovokuje na stenách kaviarne. Vraj vulgárne fotky "plašili" zákazníkov, najmä to jemnejšie pohlavie. Kaviareň preto dostala novú tvár.
Nový dizajn interiéru
Starý dizajn interiéru
SEP
05
2013
TOTO MUSÍTE VEDIEŤ O ÚSPEŠNEJ KOMUNIKÁCII NA FACEBOOKU
V nasledujúcich tipoch si popíšeme niekoľko zaujímavých možností, ako úspešne komunikovať na Facebooku.
Netreba však zabúdať na to podstatné – obsah, jeho kvalita a relevancia. Nech zvolíme akúkoľvek stratégiu, s nekvalitným obsahom to proste nepôjde.
No
Comment
By Lukas
Fischer
Raketový nárast návštevnosti webu vďaka súťaži na Facebooku
4 kolá promo akcie sa postarali o štvornásobnú návštevnosť stránky
Pravidlá súťaže:
- odfoť sa s promotérom
- označ sa na fotke na FB fanpage Elle Café
- získaj pre fotku najviac lajkov
Víťaz získal fľašu sektu a konzumné v hodnote 30,- EUR.
1. Zriaďte si fanpage, ktorá je iná
a ponúknite svojim fanúšikom to, čo inde nenájdu. Pridávajte aktuálne správy z oblasti vášho záujmu, zdieľajte zaujímavé zahraničné články, ponúkajte tipy a triky.
2. Publikujte zaujímavý obsah,
ktorý je základom úspešnej komunikácie na sociálnej sieti. Na „wall" pridávajte texty, obrázky, fotografie, videá alebo linky a inšpirujte svojich fanúšikov.
3. Podporujte aktivitu na fanpage - píšte statusy a komentujte príspevky iných,
ak chcete, aby sa fanúšikovská základňa rozrastala. Vaša fanpage musí mať dušu. "Posty" vidia vaši fanúšikovia, ktorí ich môžu „lajkovať“, zdieľať alebo komentovať. Obsah musí byť natoľko podnecujúci, aby oslovil aj priateľov vašich fanúšikov.
Modelingový priemysel, aj keď je v zákulisí zdrojom najrôznejších historiek, preferuje prirodzený vzhľad. Ale.. Odfarbená blondína s poriadne tmavým telom po dlhých hodinách preležaných pod solárnymi trubicami, umelými prsiami, vulgárnym výrazom tváre so silným make-upom a povolaním striptérky… má taktiež šancu. Ako to celé prebieha?
Ľudia, ktorí sa podieľajú na fotografických produkciách, sú väčšinou vyštudovaní odborníci alebo sú skrátka šikovní. Spolu tvoria dobrý tím, zohratý a pripravený na všetky situácie. To znamená, že v tomto prípade fotenie nerobí modelka a fotograf, ale celý tím ľudí. Sú to najmä...